Among friends

2012-01-31 @ 08:01:48
Halvligger i sängen och tycker lite synd om mig själv, passar ytterst olägligt att bli sjuk nu när det är så mycket i skolan! Andra dagen jag är hemma med feber nu, får försöka göra lite läxor och plugga till mina *host* fem prov kommande veckorna... - I söndags var jag i Årstaberg och medverkade i en scouttävling kallad "Snåriga skäggen". Det var roliga kontroller på temat uteliggare, bland annat laga mat på "sopor" och stjäla däck... Nästan alla var utklädda (inte jag) vilket gjorde allt ännu roligare. Alla lagen hade även personliga skägg och vi i mitt lag bar ölburkar under hakorna som vi tyckte passade temat bra! Det bästa var ändå prisutdelningen för gissa vem som kom delad etta över 17 lag?! <3 Ända problemet nu är att vi måste arrangera tävlingen nästa år...
KategoriAllmänt:
Kommentera (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kategorier